Statut
|
Marcă înregistrată
|
(111) Numărul de ordine al înregistrării
|
26799
|
(151) Data înregistrării
|
04.03.2015
|
(181) Data de expirare
|
27.01.2024
|
(210) Numărul de depozit
|
034548
|
(220) Data de depozit
|
27.01.2014
|
Calea internaţională
|
1318885
|
(441) Publicarea cererii neexaminate
|
BOPI 05/2014
|
(450) Publicarea mărcii
|
BOPI 05/2015
|
(526) Elementele mărcii asupra cărora nu se extinde dreptul exclusiv
|
"ANGRO", "GLOBAL", "MARKET", cu excepţia executării grafice deosebite
|
(531) Clasificarea de la Viena
|
01.05.01; 24.15.03; 24.15.15; 27.05.11; 27.05.17; 27.05.22; 29.01.14
|
(540) Reproducerea mărcii
|
AGM ANGRO GLOBAL MARKET
|
|
|
(550) Tipul mărcii
|
Combinată; Individuală;
|
(591) Culorile revendicate
|
alb, negru, albastru, albastru-deschis
|
(730) Solicitant/Titular
|
CEPOI Victor Şos. Balcani nr. 2, ap. 78, MD-2001, Chişinău, Republica Moldova
|
(740) Mandatarul autorizat
|
GOMENIUK Iuri Str. Studenţilor nr. 3, bloc 6, ap. 29, MD-2045, Chişinău, Republica Moldova
|
(511) Clasificarea de la Nisa
|
35
|
Lista produselor şi/sau serviciilor
|
35 -
publicitate; gestiunea afacerilor comerciale; administrare comercială; lucrări de birou; servicii operaţionale on-line de negociere, inclusiv de operare on-line pe pieţe pentru vânzătorii de produse şi/sau servicii; servicii de negociere on-line în care vânzătorul afişează produsele care urmează să fie oferite spre vânzare, pentru care cererea de ofertă se face prin intermediul Internetului, pentru a facilita vânzarea produselor şi serviciilor printr-o reţea de calculatoare şi furnizarea de feedback evaluativ şi evaluarea produselor şi serviciilor ale vânzătorilor, evaluarea valorii şi preţurilor pentru produsele şi serviciile oferite de vânzători, evaluarea performanţei cumpărătorilor şi vânzătorilor, serviciilor de livrare, precum şi experienţa globală de negociere în legătură cu acestea; servicii de publicitate, servicii de comercializare pentru terţi prestate de supermarketuri, hipermarketuri, buticuri, magazine, gherete, chioşcuri şi tarabe.
|