Statut
|
Marcă înregistrată
|
(111) Numărul de ordine al înregistrării
|
26463
|
(151) Data înregistrării
|
29.12.2014
|
(181) Data de expirare
|
17.01.2024
|
(210) Numărul de depozit
|
034504
|
(220) Data de depozit
|
17.01.2014
|
(441) Publicarea cererii neexaminate
|
BOPI 05/2014
|
(450) Publicarea mărcii
|
BOPI 03/2015
|
(531) Clasificarea de la Viena
|
05.05.20; 16.01.11; 26.01.06; 27.05.21; 29.01.15
|
|
|
(550) Tipul mărcii
|
Figurativă; Individuală;
|
(591) Culorile revendicate
|
alb, verde, verde-deschis, galben, galben-deschis, roşu-deschis, roz, violet, violet-deschis, liliachiu, albastru, albastru-deschis
|
(730) Solicitant/Titular
|
TOPALO Arcadie Str. Igor Vieru nr. 2, bloc 1, ap. 42, MD-2075, Chişinău, Republica Moldova
|
(740) Mandatarul autorizat
|
GOMENIUK Iuri Str. Studenţilor nr. 3, bloc 6, ap. 29, MD-2045, Chişinău, Republica Moldova
|
(511) Clasificarea de la Nisa
|
09, 35, 36, 37, 38, 41
|
Lista produselor şi/sau serviciilor
|
09 -
aparate şi instrumente ştiinţifice, nautice, geodezice, fotografice, cinematografice, optice, de cântărire, de măsurare, de semnalizare, de control (verificare), de siguranţă (salvare) şi didactice; aparate şi instrumente pentru conducerea, distribuirea, transformarea, acumularea, reglarea sau comanda curentului electric; aparate pentru înregistrarea, transmiterea, reproducerea sunetului sau imaginilor; suporturi de înregistrare magnetice, discuri acustice; compact-discuri, DVD-uri şi alte suporturi de stocare a datelor; mecanisme pentru aparate cu preplată; case înregistratoare, maşini de calculat, echipament pentru prelucrarea informaţiei, calculatoare; software de calculatoare; extinctoare;
|
|
35 -
publicitate; gestiunea afacerilor comerciale; administrare comercială; lucrări de birou; servicii operaţionale on-line de negociere, inclusiv de operare on-line pe pieţe pentru vânzătorii de produse şi/sau servicii; servicii de negociere on-line în care vânzătorul afişează produsele care urmează să fie oferite spre vânzare, pentru care cererea de ofertă se face prin intermediul Internetului, pentru a facilita vânzarea de produse şi servicii printr-o reţea de calculatoare şi furnizare de feedback evaluativ şi evaluări de produse şi servicii ale vânzătorilor, evaluarea valorii şi a preţurilor produselor şi a serviciilor oferite de vânzători, evaluarea performanţei cumpărătorilor şi vânzătorilor, serviciilor de livrare, precum şi experienţă globală de negociere în legătură cu acestea; servicii de publicitate, servicii de comercializare pentru terţi prestate de supermarketuri, hipermarketuri, buticuri, magazine, gherete, chioşcuri şi tarabe;
|
|
36 -
asigurări; afaceri financiare; afaceri monetare; afaceri imobiliare;
|
|
37 -
construcţii; reparaţii; servicii de instalaţii;
|
|
38 -
telecomunicaţii;
|
|
41 -
educaţie; instruire; divertisment; activităţi sportive şi culturale.
|